معرفی فیلم و سریال خارجی

معرفی و دانلود فیلم و سریال های جدید خارجی

معرفی فیلم و سریال خارجی

معرفی و دانلود فیلم و سریال های جدید خارجی

در این وبلاگ، به معرفی و دانلود بهترین فیلم و سریال های خارجی جدید پرداخته ایم و لینک دانلود آنها را با دوبله فارسی و زیرنویس فارسی چسبیده در اختیار شما قرار می دهیم.

بایگانی

مرد عنکبوتی راهی به خانه نیست

در حالی که قرار بود نسخه بلوری فیلم مرد عنکبوتی راهی به خانه نیست 2021 دو هفته دیگر منتشر شود، اما به دلیل اشتباه توزیع کنندگان، این نسخه از فیلم اسپایدرمن جدید دو هفته زودتر در فضای اینترنت منتشر و برای دانلود در دسترس قرار گرفت.

فیلم مرد عنکبوتی نو وی هوم 2022 یکی از هیجان انگیزترین قسمت از سری فیلم های اسپایدر من است زیرا در آن شاهد قهرمانان و ضد قهرمانان معروف و محبوبی هستیم. سازندگان این فیلم مدت ها پیش وعده داده بودند که کاربران و علاقمندان به این فرانچایز را غافلگیر خواهند کرد که در عمل هم دیدیم این اتفاق افتاده است.

فیلم جدید اسپایدرمن با عنوان مرد عنکبوتی راهی به خانه نیست (Spider-Man: No Way Home) مدت هاست بر روی پرده سینما می درخشد و تا لحظه انتشار این خبر، توانسته به رکورد جهانی 1.9 میلیارد دلار (در برابر هزینه ساخت 200 میلیون دلاری) دست یابد که یک موفقیت بزرگ در سال کرونایی برای سازندگانش محسوب می شود. اما مهیج ترین خبر برای ما ایرانی ها که معمولا باید انتظار زیادی برای دانلود و تماشای فیلم هایی که صرفا بر روی پرده سینما اکران می شوند، بکشیم، این است که نسخه بلوری فیلم مرد عنکبوتی نو وی هوم چند هفته زودتر از آنچه اعلام شده بود، در دسترس قرار گرفته است.

پوستر فیلم مرد عنکبوتی راهی به خانه نیست

دانلود فیلم مرد عنکبوتی راهی به خانه نیست با کیفیت بلوری

برای دانلود فیلم اسپایدرمن نو وی هوم 2022 با کیفیت عالی بلوری و زیرنویس فارسی به همراه نسخه دوبله فارسی آن اینجا را کلیک کنید.

 

منبع لینک: وبسایت مونت مووی

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی